StarLight
about chingu home Twitter Facebook Follow{+} Dashboard

Arigatou

Basecode from : Jaera
Template made by : Pelont
Help : 1 2 3 4 5 6 7

Older | Newer
dupdap...dupdap...
Selasa, 30 April 2013 | 8:19 PTG | 0 comment(s)



Hai semua :) dah lama kan aku tak update post . well , aku busy sikit . ehh , bukan sikit tapi banyak sebenarnya . maklumlah tahun ni nak pmr . so kena lah usaha kuat sikit . gambar kat atas tu menggambarkan keadaan aku sekarang . nervous+penat=fake smile . sejak dua menjak ni , aku rasa dupdap dupdap . next week exam pertengahan tahun . aku baru buat revision sikit je . OMG ! dah lah exam kali ni ada pertukaran kelas . ngada-ngada pulak ada pertukaran kelas . folio sj dah lah aku tak buat lagi . serabut lah macam ni . hmm , klah . bye-bye ! ada banyak benda aku kena buat :/